Tema: Re: Neblogas draiveris: EEE939
Autorius: Renookas
Data: 2010-06-28 15:44:02
ble zhegonskai, su visa pagarba tau, ar tikrai manai kad 100% pats visur
stotum antroje juostoje, jei pirma laisva, jei antroje jau besiformuojantis
kamstis kurio matai kad neiveiksi, o pirma butent tam ir skirta kad
pravaizuoti sankryza tiesiai?
bet davai taip saziningai, kur stotum kur minimum dvi fazes stovesi ir
lauksi pravaziavimo, ar ten kur pirma faze sankryza iveiksi ir kartu sut
avimi kiti iveiks nesudarydami didesnio kamscio?