Tema: Re: Neblogas draiveris: EEE939
Autorius: QL
Data: 2010-06-29 01:04:25
mane tai  nervina kad pas mus ant Lietuvos  zonos kultura - loxai/verchai ir
t.t.

o pvz. vaziuoji sau atsipalaidaves tenerifej - 2 juostu kelyje vaziuoja 5
masinos, visos pirma juosta. Visos ir sustoja prie raudonos sviesos pirmoj
juostoj. Nors antra tuscia. Nes taip isaukleti - vaziuoti reikia pirma
juosta. Ir nei vienas nesijaucia del to loxu.

Pas mus kiekvienas jaucia pareiga uzsiimti antra juosta, nes pirmoj tik
loxai vaziuoja :-)