Tema: Re: Stereo iki ~1000lt (ALC1200 vs iMac G3)
Autorius: offline
Data: 2009-06-04 22:04:34
Pagrindinis šaltinis CD, penktadalį laiko FM. DVD kažkiap neturiu ir nemataureikalo turėt :)
iš kompo klausoma praktiškai tik per ausisnes, t..y ypatingai retai. bet mano paprastučiai sennheiseriai leido pajausti skirtumą :)
kompas laptopas su integruota kokia tai lieva korta, taip kad apie relaią koybė kalbėt nėra ko :)