Tema: Re: Stereo iki ~1000lt
Autorius: Etilas
Data: 2009-05-31 19:26:59
Del kortos jau apsispredziau, imsiu tavo rekomenduota X-Fi Titanium'a.
Klausau per KOSS Porta Pro ausines, tai isidejes ausinese jau tureciau
pajaust skirtuma :)

Dabar tik del koloneliu metausi, svarstau - gal Microlab Solo-7C
(http://www.microlab.com/products/acoustic/stereo/stereo_128.html) mano
mazam kambariui per galingos ir uztektu 6C modeliuko
(http://www.microlab.com/products/acoustic/stereo/stereo_127.html)

Na ir dar laidas, jungiantis koloneles su korta, bet manau, kad jis turetu
but prie koloneliu pridetas...

Taip pat galvoju tokia dezute pasijungt, kad lengvai galeciau esant norui
isijungt ausines, nemanau kad galetu fonuot ar kazkaip itakot garso kokybe
(na tik tai kad bendras laido ilgis dideja)
http://www.rcl.lt/index.php?id=2&lang=lt&begin=0&acc=show&c_=ausines&t_=ausines&m_=&d_=&pcode=CPA151&pmode=kat&frame=3
O gal sitam reikalui kazka kitokio siulytumet?