Tema: Re: Stereo iki ~1000lt
Autorius: baldocer
Data: 2009-06-02 18:00:14
a jos ne kompiuterines/plastmasines gali sekmingai priderint prie interjero ir su dangteliu ir be jo, be to lentynines, pliusas uz tai kad stipriakas atskirai ir labai kompatiskas, turi distancini, bandziau su ivairiais stiprintuvais jas ir ivariom garso kortom, labiausia patiks tiems kas megsta "minksta" zema bet gerai atgroja ir kieta zema, nu cia jau daugiau priklauso nuo stipriaus ir garso kortos, kaip tokia kaina labai universalus dalykas, kambariui mazam pats tas ir kokybe nebloga plius liks babkiu stiprintuvui padoriam arba dideliam alaus kiekiui.
Etilai parasyk bent ar klausei koky ispudi (ne internetini) paliko po kitu paklausymo

"Zyza" <maskatuoklis@hotmail.com> parase naujienu news:h03b9g$j6k$1@trimpas.omnitel.net...