Tema: Re: Stereo iki ~1000lt
Autorius: Gintas
Data: 2009-05-29 20:21:24
teisingai sako -nuo plokstes reik pradet. plius reiktu atkreip demesi-ar toli kompas stoves nuo stipriako, bo maciau veikeju, kurie kompa pasistato kitame kambaryje. tokiu atveju-deretu statyt plokste su balansiniais isejimais ir atitinkamo stipriako arba naudoti skaitmena....Siaip-aktvyvios koloneles arba galiniai monoblokai salia kiekvienos ju-irgi variantas. Saves turi paklaust-ar nevargins, kai reiks reguliuoti tiek su kompu tiek su stipriako reguliavimais.