Tema: Re: Stereo iki ~1000lt
Autorius: Etilas
Data: 2009-05-30 10:21:09
Ka manote del to kad Yamahos koloneles ilgos, ar nesukels tai papildomu
rupesciu tvirtinant prie sienos?
Jau kaip ir buvau apsisprendes imti Yamaha e320, bet va kaip tycia radau
Pixmania'oje sale'a Sony'ui - 780LT + siuntimas, tai bandau ziuret is tos
puses kad jei ant sienos kabinant gal visdelto labiau tiktu Sony'is.. ;)
http://www.pixmania.com/lt/uk/1059371/art/sony/cmt-hx70btr-cd-mp3-usb-bl.html