Tema: Re: Stereo iki ~1000lt
Autorius: baldocer
Data: 2009-06-02 19:18:36
uz savo kaina atgroja kaip tu sakai 110%, klausiau ir as keleta modeliu ir daug kas nepatiko bet jie daug prigamine o sitos vienus is geriausiu ju. visi gamintojai pagamina ir geresniu ir blogesniu modeliu (nekalbant kur gamina vienetinius ar zvaigzdiu metalo/kosmine kaina) jei kalbam cia tai apie KONKRETU modeli o ne "bobute sake ana kaimynka kitka"

"Zyza" <maskatuoklis@hotmail.com> parase naujienu news:h03ihq$tak$1@trimpas.omnitel.net...