Tema: Re: Stereo iki ~1000lt
Autorius: Etilas
Data: 2009-06-01 22:28:07
Rytoj pasiimsiu, nufotkinsiu ir idesiu.

Jei i namu kito vieta, tai gal geriau tau tiktu Tannoy Mercury F1 - jos
atkuria tikresni garsa, bet zemu dazniu ju atveju yra gerokai maziau - bet
tai tau nera problema, nes naudotum kazkoki sub'a. Ar nori pilnai logitech'a
pasikeisti?
Siaip Belcanto labai patiko zmogus, kuris konsultavo, tikrai matosi kad
kompetetingas, o ne tik parduot rupi. Smagu kaip pas Prana GKS'e ;) Tik kad
nezinau is kurio tamsta miesto - Belcanto Kaune.