Tema: Re: Stereo iki ~1000lt (ALC1200 vs iMac G3)
Autorius: Etilas
Data: 2009-06-04 11:53:48
Pasidalinsiu ispudziais dar:
Turiu is senu laiku iMac G3. Taigi palyginimui jo generuojama garsa
palyginau su Realtek'o onboard'u. Grojo Enigma Seven Lives Many Faces CD
(iskeptas is FLAC'u) ir Norah Jones Live in New Orleans CD (iskeptas is DVD)
Windozej su WMP11, OS X'e su iTunes.
Pirmiausia apie triuksmus - prijungus Mac'a ir isjungus visus garsus (bet
nepadarius mute) ir pagarsinus ant stipriako iki 3/4 garso jokio pasalinio
triuksmo nesigirdi. Ta pati padarius ALC1200 - gali idomiausiu triuksmu
isgrist, kurie tikrai ryskiai ir garsiai girdimi ;)
Grojant muzika ALC kodeku jauciasi aukstu kraipymai, vidutiniai dazniai
nuslope.. Susidaro toks jausmas kad garsas formuojasi kazkur uz koloneliu..
Mac'u klausosi kur kas maloniau.
Tuos pacius CD nusinesiau ir paklausiau per pries tai mano minetas Clatronic
koloneles (Panasonic SA-HT535 kinas) - panasiai kaip ALC tik, auksti dar
prastesni, viduriai neryskesni, o zemu daugiau gerokai. Isvada kad per
clatronicus nuejus galima klausyt drum'n'bass kazkokio rugstaus, stipraus
techno ar pan ;)