Tema: Re: Stereo iki ~1000lt
Autorius: Icetom
Data: 2009-06-01 22:50:11
Dėkui ;)
> Rytoj pasiimsiu, nufotkinsiu ir idesiu.

Tie ir irgi nepamiršti kaip variantas. Keisčiau pilnai, tame tarpe ir subą.
Vakar parėjo abu skaitmeniniai įėjimai (coax ir opotinis) ant mano Logitech,
liko tik analoginės jungtys :(  Kažkurį laiką dar panaudosiu, bet reikia po
truputį rinktis info.
> Jei i namu kito vieta, tai gal geriau tau tiktu Tannoy Mercury F1 - jos
> atkuria tikresni garsa, bet zemu dazniu ju atveju yra gerokai maziau - bet
> tai tau nera problema, nes naudotum kazkoki sub'a. Ar nori pilnai
> logitech'a pasikeisti?

O man tai nelabai, todėl, kad nemėgstu kai pažada ir neatsako į užklausimą.
Buvau jų salone, klausėmės, susitarėme, kad atsiųstų pasiūlymą bet taip ir
baigėsi....
> Siaip Belcanto labai patiko zmogus, kuris konsultavo, tikrai matosi kad
> kompetetingas, o ne tik parduot rupi. Smagu kaip pas Prana GKS'e ;)

Vilenskas esu :)
>Tik kad nezinau is kurio tamsta miesto - Belcanto Kaune.

Dar kartą smagaus klausimo su nauja sistema ;)