Tema: Re: 4 Icetom: Magnat Monitor 220 nugara
Autorius: Icetom
Data: 2009-06-02 21:59:43
Hmm įdomu čia dėl to garso nustatymo. Belcanto darbuotojai rekomenduoja ant
maksimumo. Gramofonas.lt forume nerekomenduoja ant maks. Žinok dabar kurie
teisūs :)? Aš irgi kažkaip visada ant maks. nustatęs. Įdomu, kaip iš tikro
rekomenduotina.
> Siaip pastebejimas del Belcanto - dar noriu uzdet dideli pliusa, nes tik
> uzdavus kazkoki klausima atsakoma labai placiai ir aiskiai. Paklausus koki
> garsa nustatyt is kompo pasake, kad maximum'a, ir is kart pagrinde, tik
> aisku perdaug i elektrotechnika nusileido, plonybiu nesupratau, bet esme
> kad ryskesnis garsas ir maziau triuksmu :)

Su tais kabeliais ir skambėjimo skirtumais tai amžinas karas tarp vartotojų,
kaip Canon vs Nikon ar pan. :)
>Taip pat pasiule savaitgaliui pasiimt rimtesnius laidus pasibandymui tarp
>koloneliu ir stiprintuvo :) Labai malonus zmones pasirode.

Pagal mane gerą pasirinkai. Tavo nurodytas net dvigubą ekranavimą turi. Aš
pats asmeniškai, neperku labai brangių (kai reikia), svarbu, kad ekranuoti
būtų. Yra ir kitaip manančių-daugiau reikalavimų keliančių kabeliams.