Tema: Re: Stereo iki ~1000lt (ALC1200 vs iMac G3)
Autorius: Etilas
Data: 2009-06-04 16:33:10
>O ką sakėm dėl integruoto chipo? Taip ir buvo ;) Pats chipas gal ir geras
>tas Realteko, bet kai įmontuotas į motiną .... O Apple visada pasižymėjimo
>griežtesne geležies atranka. Matyt dar ir į EMI /RF iškraipymus rimčiau
>žiūri. Su atskira garso plokšte turi būti viskas OK ;)

Tikiuos kad viskas bus ok. Beje, Belcanto apie ta skyda ant plokstes, kuris
yra ant Fatality series x-fi'jaus tai sake daugiau marketinginis triukas -
nes pagrinde triuksmai kurie ateina, ateina per magistrale, is vidaus. Bet
vel - kaip yra is tikruju - sunku pasakyti :) Reiktu paciam palyginti

> Jei įdomu, dar čia pasiskaityk irgi užvedęs temą:
> http://www.gramofonas.lt/lt/klubas/diskusijos/read.php?PAGEN_1=1&FID=29&TID=1537.

Perskaiciau, aukstam lygyj jus ten diskutuojat ;) Reiks dar karteli
perskaityt prisiminus kaip veikia diskretizavimas, kas yra harmonikos ir
kokia jos itaka daro galutinems vibracijoms :)

> Kokį grotuvą naudoji Windows OS? Rekomenduoju foobar2000. Turi gerų
> įskiepių (plug-in'u)

Buvau istikimas Winampo vartotojas, bet dabar jau mazdaug pusmetis naudoju
AIMP2. Patogumo atzvilgiu man jame viskas yra, kas reikalinga (ir nera to,
ko nereikia). O del atkurimo tai pasigilinsiu ir foobar'a isbandysiu.