Tema: Re: Parduodamas 55VT60
Autorius: ROOTS
Data: 2018-01-12 20:25:55
Jis gi vistiek nesupras. :D  Fiziniai trukumai neleis.

On 2018-01-12 12:47, Sniegas wrote:
> Aš ir neklausiau, kodėl VISI neperka Posche. Aš tik paklausiau, kam pirkti
> Opelį, jei GALI Porsche?

Ne, gerb. kolega, Jūs visai ne to klausėte, cituoju:

"Tai koks pointas pirkti nujotą plazmą, jei galima pirkti nuliovą oled?"

Čia, galiu tau peradresuoti tavo paties klausimą apie lietuvių kalbos
žodžių supratimą. Ar žinai kuo skiriasi lietuvių kalboje žodžių "GALIMA"
ir "GALI" reikšmė? Nes GALIMA ir į Marsą nuskristi, pakeliui kliūčių
nebus, tik ar GALI tai atlikti?

Jei žmogus šiandien GALI nusipirkti naują norimo dydžio OLED, jis turbūt
jį ir pirks, o ne naudotą plazmą. Bet jei jis neturi ar jam gaila tiek
pinigų išleist, ar jis nori didesnio teliko, nei gali įpirkti OLED, ar
jam pvz. aktualu 3D, tai "pointas" pirkti naudotą plazmą gali egzistuoti
iki šiol.