Tema: Re: Parduodamas 55VT60
Autorius: Bronco
Data: 2018-01-07 20:30:13
On 2018-01-07 16:49, Lapinas wrote:
> Eeee, nevaryk. Gal biški per daug žibalo į ugnį šliūkštelėjau, bet aš
> jau toks ;)

Tai aš mielai nevaryčiau ir, kaip taisyklė, niekad nevarau, kol man
nepradeda kas linkėti pasveikti ;) Bet manau vienas kitą supratome ir
ateityje abu būsime santūresni ;)

> Žodžiu, vis dar stebiu neoplazmos antrinę rinką (pirminės jau nebėra),
> ir tikrai ne tam, kad grupse kažką pizdavot.

Aš tai plazmos antrinės rinkos specialiai nestebiu, nes man neaktualu,
tik užmetu akį kai kas grupse papostina linką. O kad mažesni ir
vidutinio dydžio entry level OLED'ai ženkliai atpigo, tai pastebėjau.
Toliau jau smarkiai galvoti neverta, norint suprasti, jog antrinė
plazmos rinka dėl to turėjo kainas pamažint.

> Nežinau kaip kitiems, bet man psichologiškai neoplazmų kaina turi būti
> lygi pigiausiam 4k LCD.

Jei būti objektyviam, tikėti objektyvių testavimų rezultatais ir lyginti
tos pačios klasės ir kartos telikus, tai vaizdo kokybė susirikiuoja taip:

LCD > Plazma > OLED

Kaip reiktų vertinti skirtingų kartų, skirtingų klasių, skirtingų
technologijų telikus, čia jau atskira diskusija konkrečiu atveju. Bet
jei paimsime, kaip tu sakai, ir lyginsime kažkokią plazmą su pigiausiu
4K LCD, tai toks sulyginimas bus korektiškas tik su žemesnės klasės
plazma. Nes jei paimt bet kurią Pan VT60 plazmą ir šalia jos pastatyti
pigiausią 4K LCD, na tai... aš net nežinau tinkamo epiteto šitam bendrai
liūdnam vaizdeliui.

Bet jei greta 55VT60 plazmos pastatyti ne pigiausią LCD 4K, o kad ir tą
minėtą pigiausią LG 55" OLED'ą už 1000 EUR, tada jau aš nedrįsčiau ką
nors prognozuoti, nepamatęs rezultato savo akimis. Jei kas matėt kaip
jie rodo lyginant su paskutinės kartos Pan plazmomis, tai pasidalinkite
įspūdžiais, būtų įdomu.

>  o jei plazma brangiau
> už 4k, tiesiog renkuosi 4k.

Iš kokio atstumo tu žiūri ir kokio dydžio teliką? Nes 4K vienintelis
privalumas, jog galima į ekraną spoksoti iš labai arti ir matyti
detalesnį vaizdą. T.y. tai tik vienas iš daugelio vaizdo gerinimo būdu -
pagerintas vaizdo detalumas. Žmonės linkę būtent šitą vaizdo gerinimo
būdą pernelyg sureikšminti. 4K puiku, gražu, viskas OK, aš ne prieš, bet
jis ne kiek nepataiso esminių LCD prieš plazmą ir OLED trūkumų.

> Beje, kontento 4k daugėja ir man atrodo, kad
> vizualine prasme yra gerokai labiau zjbs 4k , negu HD su plazmos
> gebėjimu rodyt juodai

Paimk du to paties gamintojo vienodos klasės sukalibruotus skirtingų
metų 65" telikus, FHD ir 4K, paleisk vienodą 4K kontentą ir atsitrauk
per 3m. Kaip galvoji, lengvai atskirsi kur koks telikas? Ar iš viso
atskirsi?

4K kontentas puikiai ir labai nuostabiai žiūrisi ant FHD plazmos ir OLED.