Tema: Re: Parduodamas 55VT60
Autorius: Lapinas
Data: 2018-01-06 12:23:45
Aha, mano švogeris irgi baracholščikas kaip ir tu, jei tik randa gerą daiktą
už žemą kainą tai ir perka. Pritįsęs mano rūsin visokių dviračių Specialized
ir pan, dabar jie ten krūvoj pelyja.
O kas liečia neoplazmas, tai buvo tų skelbimų: 65vt6? už 1400, 65vt30 už
1200, 55vt už 1000 ir pan.

Sveikinu pripažinus sau, kad yra tam tikra kainos riba, kurią viršujus
plazma patampa neįdomi. Pripažinimas pirmas žingsnis link pasveikimo.