Tema: Re: Parduodamas 55VT60
Autorius: Julius
Data: 2018-01-06 20:57:08
"Lapinas" <vkh710@gmail.com> Wrote in message:
> Aha, mano švogeris irgi baracholščikas kaip ir tu, jei tik randa gerą daiktą
> už žemą kainą tai ir perka. Pritįsęs mano rūsin visokių dviračių Specialized
> ir pan, dabar jie ten krūvoj pelyja.
> O kas liečia neoplazmas, tai buvo tų skelbimų: 65vt6? už 1400, 65vt30 už
> 1200, 55vt už 1000 ir pan.
>
> Sveikinu pripažinus sau, kad yra tam tikra kainos riba, kurią viršujus
> plazma patampa neįdomi. Pripažinimas pirmas žingsnis link pasveikimo.
Tu neteisus šiek tiek. Neįdomi ji tik tam, kuris jos nespranta,
 arba tam, kuriam jos nereikia dėl jos turėjimo esamu momentu. Man
 asmeniškai nebūtu labai kritinės šioje diskusijoje nurodytos
 kainos, jei nepataisomai užsilenktu dabar turima bent viena. Juk
 pirkti reiktu kažką. O pirkti OLED'ą šiai dienai dar brangu, o ir
 technologija pakankamai nauja. Neaišku kaip jos elgsis po
 penkerių metų. Geriau manau jau laiko patikrintas ekranas ir dar
 už pigiau. Pridėtinės cackės (navarotai) mažai groja. Svarbiausia
 vaizdo kokybė ir taip mielas išdegęs kranas (apat kai kurių). Ir
 nėra čia jokio susirgimo.

Storas