Tema: Re: Parduodamas 55VT60
Autorius: Lapinas
Data: 2018-01-07 16:49:30
Eeee, nevaryk. Gal biški per daug žibalo į ugnį šliūkštelėjau, bet aš jau
toks ;)

Žodžiu, vis dar stebiu neoplazmos antrinę rinką (pirminės jau nebėra), ir
tikrai ne tam, kad grupse kažką pizdavot. Kai prireikė "čia ir dabar",
soriukas, pirkau patį pigiausią LCD, nes nu nekyla ranka mokėti už 55 inčių
HD plazmą štukę. Taip taip taip, OLED galima paimt už tiek, bet aš nors ir
augęs TSRS, bet už teliką daugiau nei pusę algos mokėt nepasiryžęs, nes
nu... kažkada filmus žiūrėdavau per 16cm j/b šilelį ir jie man buvo zjbs
(Beje Stalkerį per jį žiūrėjau, ir tik po daugelio metų pamačiau, ko tada
nemačiau).

Nežinau kaip kitiems, bet man psichologiškai neoplazmų kaina turi būti lygi
pigiausiam 4k LCD. Nes kai reik rinktis tarp progreso ir vaizdo kokybės už
tą pačią kainą aš nežinau ką rinktis, o jei plazma brangiau už 4k, tiesiog
renkuosi 4k. Beje, kontento 4k daugėja ir man atrodo, kad vizualine prasme
yra gerokai labiau zjbs 4k , negu HD su plazmos gebėjimu rodyt juodai.