Tema: Re: Parduodamas 55VT60
Autorius: Ignas
Data: 2018-01-12 17:43:15
jei su logika nesusipykes, tai palyginimas daugiau nei aiskus: kas nores
ziuret zinias ar siaip i vaizdo kokybe nusispjaut, aisku, uz ta pacia
suma pirks nauja lcd nei sena plazma, kam svarbi kokybe jams plazma.
panasiai ir su auto: jei tai tik daiktas pasiekt taska b - naujas
kibiras, jei noresi dar ir smagumo savaitgali kokioj kacerginej
pasirinkimas kitas.