Tema: Re: Parduodamas 55VT60
Autorius: newsreader
Data: 2018-01-09 17:26:59
kinoteatruose nieko perdaug gero is to 3D, paskutinius 10 metu
stengiuosi eiti i 2D to paties filmo versija. Matyt islaikyti auksta 3D
lygi kinoteatrams reikia dideliu investiciju, ko nieks nenori daryti.

Taciau ant OLED efektas 3D yra ir yra labai geras. Techniskai visiskai
seamless ir be jokiu artefaktu, gali sukineti galva i sonus, niekas
nemirga ir t.t.

Jeigu ekranas per mazas - visada galima pasislinkti 10cm arciau ir tai
bus padaryti paprasciau nei kinoteatre persesti per 2 eiles.

3D telikuose yra vienintelis dalykas kurio tikrai man bus gaila, nes
palyginus visokie beprasmiai dolby vision ir atmos tera "popieriniai"
efektai.

3D filmu pasirinkimas vis mazeja..