Tema: Re: Parduodamas 55VT60
Autorius: Mindaugas
Data: 2018-01-10 08:34:17
Retai, bet kartais nueinu į kino teatrus pažiūrėti būtent 3D, ir kiekvieną
kart susinervuoju, nes kaip rašė sniegas "Tamsuma".
Bet šeimyna iš manęs tik pasijuokia, maždaug jau senas ir nebematai.
Tai pasirodo, kad ten tikrai ne tik man viskas prieblandoj. Įdomu kokia ten
problema, lempos nusilpę ar dar ko trūksta?
m.

"Sniegas"  wrote in message news:p332l2$kgf$1@trimpas.omnitel.net...

Koks ten kino teatre efektas? Buvau Akropolyje "Nepriklausymės diena".
Vargo vakarienė. Tamsuma. Klaikus vaizdelis. Geriau 55" 3D LCD.