Tema: Re: Parduodamas 55VT60
Autorius: Bronco
Data: 2018-01-05 20:10:33
On 2018-01-05 18:56, Lapinas wrote:
> Teisus Caponi, oi teisus. Valandos tinka, modelis tinka, bet vistiek
> netinka.

O jums abiems dar nenusibodo tas pačias nesąmonės varyti? Nes jau
daugybę kartu viskas išaiškinta. Man pvz. kiekvieną kartą kyla pagunda
nusipirkti dar vieną plazminį teliką, nors jis man nereikalingas, nes du
turiu. Bet jei pagaučiau kad ir tą 55VT60 už stebuklingą kainą, pvz.
400EUR, tai garantuotai paimčiau. Kur statyčiau, nežinau, bet tikrai
nesusilaikyčiau :) 800 EUR jau yra neįdomi kaina. Bent jau tiems, kurie
turi tokį patį porą dydžių didesnį. O 55ST60 tai iš viso už tiek nepirkčiau.

O kodėl Saulius74901 nematė to skelbimo yra ir labai paprastas
paaiškinimas - prieš Naujus metus jo nebuvo, nes pvz. autorius pamiršo
jį atnaujinti. Be to, telikus kažkodėl visi apgreidinasi prieš naujus
metus, o paskui jau stengiasi parduoti savo senus, kai jau pirkimo bumas
būna praėjęs ir nukritęs žemiau plintuso. Tad, taip ir gaunasi, kai
daugeliui reikia - nėra, o kai jau vėlu, prašom.