Tema: Re: Parduodamas 55VT60
Autorius: Sniegas
Data: 2018-01-10 20:48:59
Aš irgi galvoju 55" 3D vs 65" 4K. Ir 3D nugali. Įstrižainė ar pikseliai
vienas dalykas, bet žiūrėti TV su viena akimi, tai ką aš žinau, tik iš
bėdos. Ir ką pastebėjau - mano Samsungas senas, H serijos, leisdavau 3D
filmą iš kompo, tai matosi "vaiduokliavimas", o kartą pabandžiau tą patį
filmą iš NASo leisti per vidinį Sansung plejerį - visai kitas vaizdas,
jokio vaiduokliavimo. Nežinau, kodėl taip. Gal kokia sinchronizacija
nesusiderina.