Tema: Re: tai kas tas hdr?
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2017-12-21 13:57:59
2017-12-21 11:39, Sniegas rašė:
> O jei HDR fotografiją spausdini ant popieriaus, tai prie ko čia SDR
> įrenginys?
> O jei HDR fotografiją rodai per HDR televizorių?

Aš tau dar kartą kartoju - iš HDR fotografijoje lieka tik pavadinimas.
Nes tu viska darai ant sRGB monitoriaus (t.y. labai ribotos spalvų
ervės) ir targetini sRGB (tą.y. tą pačią labai ribotą spalvų erdvę).
t.y. fotografijoje tu HDR vaizdą spaudi iki SDR ir tiek. Tad savo tą
pseudo HDR nuotrauka tu rodyk ant kokio nori teliko, ji visur bus vienoda.

Tuo tarpu HDR video yra daromas ant HDR monitorių rodančių rec.2100
spalvų erdvėje, turincio visiskai kitą dinaminį diapazoną, bei yra
targetinamas rec.2100, ten nereikia roboti savęs sRGB.