Tema: Re: tai kas tas hdr?
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2017-12-21 10:09:28
2017-12-20 22:02, Sniegas rašė:
> Ar sunku googlėj suvesti HDR photos ir pažiūrėti, kaip tai atrodo? Aš
> pats asmeniškai dariau HDR fotografijas, nufotografuoji vieną kadrą -2,
> antrą 0, trečią +2 ir su photoshopu sudedi į vieną. Pastumdai balansus,
> pakoreguoji šiek tiek ir matosi daiktai šešėlyje, ir ne baltos dėmės
> šviesoje.

Ble, sniegai. Aš puikiai žinau kas yra HDR fotografijoje ir kaip tai
daroma ir t.t. Kaip ne kaip dalis mano šeimos pajamų ateina iš
fotografijos, tad galiu semi-pro fotografu save laikyt.

Tai vat, fotografijoje HDR yra bandymas apeiti:
1) vaizdo fiksavimo įrenginio galimybių apribojimus (per siauras fotiko
dinaminis diapazonas);
2) vaizdavimo įrenginio galimybių apribojimus (per siauras monitoriaus
dinaminis diapazonas);

T.y. fotografijoje yra HDR vaizdo sukišimas į SDR.

Tuo tarpu šiuo metu televizojoje yra situacija, kai yra įrenginiai (HDR
telikai), sugebantys pavaizduoti HDR, t.y. eliminuojamas 2) apribojimas.
Su HDR vaizdo fiksavimu, atvirai pasakysiu, nežinau kaip reikalai. Bet
esmė čia yra ta, kad darydamas HDR nuotrauką tu ją darai su tikslu
parpdyti ją ant SDR įrenginio. O HDR telikai gali parodyti gerokai
didesnį dinaminį diapazoną, nei SDR.