Tema: Re: tai kas tas hdr?
Autorius: Bronco
Data: 2017-12-18 10:12:46
On 2017-12-18 08:40, bezas wrote:
> pasakysiu tik tiek jog niekam nereikalingas daiktas.

Ne visai taip. Bet gali ir taip nutikti.

> Kiekvienas metais atsiranda pasauli gelbejanti technologija buvo 3D,
> Hz,, lenkti ekranai, 4K, siais metais HDR, kitai metais vel kazkoks
> trendas bus.

Trendai, be abejo, yra, nes reikia kažkaip naujus modelius pardavinėti,
tai naujos išreklamuotos technologijos tam padeda. Bet tai, kad
technologija trendinama, nebūtinai reiškia, jog ji dėl to garantuotai
bloga ir niekam nereikalinga.

Aš asmeniškai į visas tavo išvardintas žiūriu skirtingai:

1. 3D - naudinga technologija, aišku, ne visiems, bet reikalinga. Bent
dėl kelių filmų, kurie jau yra, ir kelių, kurie dar pasirodys.

2. Curved screen - grynas trendas, kuris ne tik kad nieko neduoda, bet
dar ir atima. Blogis naturalis. Bent jau ekranams, mažesniems, nei 130",
t.y. 99.99% visų parduodamų TV.

3. 4K - OK technologija. Duoda ji konkrečiam žiūrovui ką nors naudingo
ar neduoda, kita istorija, bet visumoje ji kažkam praverčia ir nieko
negadina. Galų gale, esamų LCD TV vaizdą beliko gerinti tik gerinant
vaizdo detalumą, nes kitos vaizdo gerinimo kryptys jau pasiekė ar beveik
pasiekė technologines ribas.

4. HDR - OK technologija. Faktas, jog nieko negadina, nes galima
išjungti :), o kartais gal pasiseks ir naudos išpešt.

Bet iš esmės, HDR, 4K ar seniau 3D yra ir buvo "privalomosios"
technologijos, t.y. tu niekaip negalėjai jų laisvai rinktis. Jei
pirkdavai aukštesnės klasės teliką, jas gaudavai komplekte. Taip bus ir
dabar - pirksi gerą teliką, 4K ir HDR rinktis neteks, gausi komplekte.
Bent gerai, jog su kurviškais ekranais taip galutinai nenutiko :)