Tema: Re: tai kas tas hdr?
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2017-12-18 16:29:17
2017-12-18 16:20, Caponi rašė:
> Aš irgi matau tik arogantiskus neišmanėlius čia besireiškiančius, tai
> stengiuosi suprakaitavęs atatinkamą lygį palaikyt :-)

vienžo, protinguoli, sumautas, tegul akis ir mato 1:1000 vienu metu, bet
tik nesakyk, kad šaulėtą dieną į langą pažvelgęs tu dėl to nematai
kažko, nes ten realiai yra dydziulis dinaminis diapazonas, gerokai
didesnis nei 1:1000.

Esmė tame, kad akis beveik instantly prisitaiko prie to, į ką žiūri.
Pažiūrėsi saulwtą dieną į debesis - matysi debesis. Pažiūrėsi į medžio
šešėlį - matysi kas ten šešėlyje.

Tai vat SDR atveju tau bus du variantai:
1) pažiūri į debesis ir matai debesis, bet šešėlyje tematau juodą dėmę
2) pasižiūri į šešėlį ir matai kas ten šešėlyje, bet matai balta dėmę
pasižiūrėjęs į debesis.

HDR atveju matysis ir debesis (kai į juos ziūrėsi) ir tai, kad šešėlyje
(irgi, kai ten žiėrėsi).