Tema: Re: tai kas tas hdr?
Autorius: Julius
Data: 2017-12-17 09:22:24
Bronco <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> Wrote in message:

Bronco, man tavo pavyzdys kažkaip pažystamas iš vaikystės.
 Natūroj, ryški šviesa perkrauna tinklainę ir tokių detalių kaip
 laiptai ar dar kažkas esantis giliau tamsiame fone nelabai
 matomi. Nebent prieisi pakankamai arti, arba fragmentą esantį
 tamsoje kažkas apšvies. Nors vėl čia galima būtu nurašyti akių
 tobulumui. Bet manau, kad daugumai bus taip kaip man.

Reiškia navarotas kažkaip nenaturaliai perteikia vaizda. Perdėtai
 gerai.

--
Storas