Tema: Re:tai kas tas hdr?
Autorius: Unknown
Data: 2017-12-17 04:26:30
Bronco gan suprantamai paaiskino.
Tik tu akcentuok tam "pensininkui", jog tam, kad jis matytu ta
 geresni vaizda, HDR informacija turi but irasyta ir vaizdo
 signale (Bluray, Netflix, etc) ir pats TV hardware'iskai turi
 palaikyt (ta informacija dekoduot ir sugebet ja teisingai
 parodyt, pvz. "sviesias" vaizdo dalis rodyt skaisciau nei
 parodytu TV be HDR).
T.y. kad nusipirkus telika ant kurio dezes raso "HDR", nereiskia,
 kad ims geriau rodyt "Panorama" ar "Duokim garo".
Be to ir tu HDR standartu yra keletas (HDR10, HDR10+, Dolby
 Vision, HLG ir kiti). Pvz. Dolby Vision ne visi TV palaiko, todel
 nezinant koks TV, nepasakysi ar tikrai jis sugebes parodyt irase
 esanxia HDR info. Paprastai TV review'uose nagrinejama ir kaip
 gerai atkuria HDR ir kokius standartus "supranta".

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/