Tema: Re: tai kas tas hdr?
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-18 16:46:47
Jei jau bandyt įjungt logiką, tai taip, tu visiškai teisus, realiam
gyvenime mes žiūrim į debesis, į krūmus ir t.t., ir taip, dinaminis
kontrastas žmogaus regos axujennas.
Bet va telikas paprastai visas patenka į žiūrinčiojo regos lauką ir jei
ten bus svarščikas su natūralaus ryškumo žiežirbom, tai negrai galės
dulkintis nepastebėti, bent jau taip sako gamta. Jei prie 65" teliko
atsisėsi per pusmetrį, tada taip, įgaus prasmės ir visokie 4K, ir, jei
veiksmai vyks skirtingose ekrano pusėse, galvos pasukimo būdu vienam
kadre galėsi stebėt ir negrus, ir svarščiką.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/