Tema: Re: tai kas tas hdr?
Autorius: albinas
Data: 2017-12-18 12:51:05
Viskas ka parasei yra kaip ir operatoriaus, fotografo bedos. Galu
 gale vis tiek viskas virsta i pixelius su rgb reiksmem. Tai kokio
 ten mistinio hdr palaikymo tv reikia, jei siaip ar taip jis bukai
 pavaizduoja tuos pixelius kazkokia spalva ir ryskumu, is failo
 arba transliacijos. Koks dar ten mistinis parametras prisideda ir
 ka jis konkreciau daro? Nu tikrai sunku rast tokia info, kas ten
 konkreciau vyksta, nes viskas apgaubta magijos skraiste ir sakoma
 "tau tas butina" ir i detales nelendama.
Pvz del lapo ir zvakes - nu tai filmo kurejas turejo pritaikyti
 atitinkama filtra, modifikuoti pixelius kad atrodytu tinkamai -
 lapas tamsiau zvake ryskiau. Su sileliu sustabdes kadra turbut
 pareguliuotum kontrasta, sviesuma ir gautum ko nori.

Dar idomus momentas, kad hdr photo galima ziureti bet kur ir
 geretis, o vaizdui jau reikia hardwarinio palaikymo
 :).

O dar juokingai atrodo shopuose telikas per puse perskeltas,
 veinoj pusej hdr, kitoj sdr - atseit wow koks skirtumas. Ten tai
 100% pablogintas vaizdas specialiai sdr dalyje ir tiek. Butu
 idomu ta pati filma pagroti salia stovinciame telike, kuris
 nemoka hdr. Butu neblogas fail jei rodytu labai panasiai.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/