Tema: Re: Nusipirkau teliką, kas toliau?
Autorius: Jonas Kalvis
Data: 2014-11-26 12:50:27
Pasakysiu atvirai, pasigendu tik vienos f-jos - galimybės LEGALIAI žiūrėti
IPTV be būgnelių ir šokių aplink laužus... Mane tenkintų tokia galimybė:
įkiši tinklo kabelį atvesta nuo maršrutizatoriaus iki TV į, tarkim Lietuvos
Geležinkelių (LG) vaizdarodį, įjungi TV ir žiūri IPTV, kurį man teikia
TEO... Nes dabar kažkodėl, tam kad TEO IPTV matyčiau, reikia priedėlio
(kažkada reikėdavo priedėlių ir DVB-T žiūrėjimui). Tai gi, kas trukdo
žiūrėti IPTV be tarpinio priedėlio? IPTV tiekėjas ar TV gamintojas?

"Icetom"  wrote in message news:m4v94o$808$1@trimpas.omnitel.net...

> Jeigu konkretiems vartotojams aparate trūksta kažkokių funkcijų,

Kalbėkime atvirai, dalis vartotojų pasigenda tik vienos f-jos - galimybės
nelegaliai žiūrėti IPTV.