Tema: Re: Nusipirkau teliką, kas toliau?
Autorius: pininfarina@work
Data: 2014-11-24 15:30:35
Turbut cia ir yra ta paslaptis, kuria bijoma atskleisti :)

"budulis vulgaris"  wrote in message

2014-11-24 13:35, Bronco rašė:
> O tai jie planuoja atnaujinti 2013 metų smart'ą? Pvz. VT plazmoje? Aš,
> aišku, neverksiu, jei panasonikas smartui nepadarys ne vieno
> atnaujinimo, kaip tas buvo su 50V10, bet tiesiog šiaip smalsu :)
>
> IMHO, bet jei jau kiši SMART, tai malonėk jį ir atnaujint bent 2-3
> metus, nes kai 2013 metų smart yra "rimtai" prastesnis, nei 2014-ų, tai
> jau kažkaip nesolidu...

Norėtum... Dabar juk telikuose vaizdo srityje praktiskai nulis prograso,
tai visiems belieka "progresuoti" visokiuose smartuose ir pristatyti tai
kaip afigennas naujoves. Tad nei už ką jie tų "naujovių" nedės į senus
telikus, tada juk turientiems trijų metų senumo telikus nekiltų mintis
TV atsinaujinti, o vat dabar pas daugelį ji kirba.