Tema: Re: Nusipirkau teliką, kas toliau?
Autorius: Caponi
Data: 2014-11-25 03:08:28
"rr" <rr@rr.rr> wrote in message news:m4vmse$hl6$1@trimpas.omnitel.net...

> Ką čia myžčioji, yr tas iptv pas panasonicą:
> https://developer.vieraconnect.com/faq

As nemyzcioju ir sitoj vietoj nelabai suprantu, kokia nauda man is to linko,
jei as ne developeris, o uzeris.

> O kad samsungas tikriausiai pasponsoriavo appsą tai jį pirmą ir padarė.
> Nes teisingas kelias yra iptv provaiderio  appsas, o ne kažkokia neaiški
> programa į kurią kažkokius neaiškius url-us reik suvedinėt.

Ot tep ble. Paimam eilini IPTV isorini tiuneri, ir begam pas koki Skynet
prasyt, kad jis appsa parasytu? Ar visgi inpisam laida su RJ45 kistuku i
tinkancia skyle ir po keliu negudriu manipuliaciju distanciniu megaujames
siuolaikine televizijos transliacija? Jei pastarasis variantas, tai argi ne
naturalus noras, kad ta pati moketu eilinis televizorius? Sutinku, Samsungui
dar irgi yra kur tobulet derinimo interfeise, ale jei ne visiskas obuolys,
tai pasidarysi ir be programavimo ziniu, skirtingai nuo to, apie ka tavo
pateiktas https://developer.vieraconnect.com/faq linkas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/