Tema: Re: Nusipirkau teliką, kas toliau?
Autorius: monaxas
Data: 2014-11-23 14:19:53
Nusiramink.

Davai pats atlik tyrimą, patyrinėk mano postus, kaip padarė Bronco. Elgiesi lyg kokia pms`inė merga. Jei jau postas nesutampa su tavo nuomone, tai jau ir replajintojas negražus ir rašinėja jis nesąmones, ir išvis jis yra debilas. o tie kas jam paprieštarauja, tai laikus gauna automatiškai.

Tai atsiprašymas priimtas? Leisi man blogai galvoti apie panasoniko produkciją?