Tema: Re: Panasonic 42AS650E trumpai
Autorius: Icetom
Data: 2014-11-24 22:41:25
Ačiū už įspūdžius. Buvo įdomu paskaityti! Džiugu, kad bendrai, kaip
supratau, pateisino lūkesčius (?).

> Vartotojo sąsaja: meniu - idiotizmas, grafika - anachronizmas,

O prieš tai kokio gamintojo TV buvo? Jei nepatinka meniu spalva, ją galima
pakeisti. Taip pat, pvz., vaizdo parinkčių perkėlimas į kitas įvestis ar DVB
imtuvo atmintį iš tikro veikia. T.y., iš tikro išsisaugo vaizdo parinktys
pasirinktoms įvestims, šaltiniams.

> o periferija (2 distanciniai + smartfonas + pelė/klaviatūra) - įgyvendinta
> ne iki galo, bet gyventi galima.

Kiek žaidžiau su tais valdymais, tekstą, man asmeniškai, patogiausia buvo
naudojant "TV Remote 2" programėlę. Bet, aišku, čia individualu ir reikia
kiekvienam susirasti, kas smagiausiai veikia.

> Picture in Picture nėra, na, bent jau aš tame jovale nesugebėjau surasti,
> nors kai kur rašo, kad yra.

Pasitikrinau Panasonic tinklalapį, ten korektiškai nurodyta:
http://www.panasonic.com/lt/consumer/namu-pramogos/televizoriai/led-televizoriai/tx-55as650e.specs.html

PIP f-ją palaiko AS750 ir aukštesniuose modeliuose. T.y., tuose modeliuose,
kur yra "Twin Tuner" (dvigubas imtuvas).

> fintas prakišti kaip įrašymo įrenginį USB raktą nepraeis nė vienoje
> jungtyje.

Taip, į USB raktą įrašyti TV programų nepavyks. Nuo pat pradžių (kai
atsirado tokia f-ja) Panasonic nurodo naudoti HDD.

> Tinklas: mato tik mažumą prie TP-Link rauterio pajungto HDD filmų
> (nepalaiko formato). Tiesiogiai prijungus HDD - filmus mato.

Prijungus tą HDD prie kompiuterio vietiniame tinkle ir pasidalinus jo
aplankalus, turėtų rodyti taip pat, kaip ir pajungus HDD tiesiogiai prie TV.
http://av.jpn.support.panasonic.com/support/global/cs/tv/network/netfs/index.html

Jei dar turėsite, kokių klausimų, klauskite, pasistengsiu padėti kiek galiu.