Tema: Re: Nusipirkau teliką, kas toliau?
Autorius: amenox
Data: 2014-11-24 12:52:26
Nope, nesutinku su tokia mintim. Jei perki premium klasės teliką vaizdas jau
bile kaip turi būti maksimalus plius papildomas funkcionalumas. Tai jei
nusiperki šiuolaikišką premium klasės teliką ir negauni "visų "smart"
pribumbasų nu tada atsiprašau. :) Vadinasi arba paėmei "varguolišką" TV,
arba gamintojas norėjo sutaupyti ir išėmė dalykus kurie jau tampa įprasti
šiuolaikiniuose TV.  Čia panašiai kaip "premium" PC - nusipirkti afigieną 4K
moniką ir prie jo prisabačint kokį PC su 2 Gb ramo, atomu ir su integruota
vidiaške, nes "aš gi niekada negeiminsiu, man užteks, bile vaizdelis geras".
:)