Tema: Re: Nusipirkau teliką, kas toliau?
Autorius: amenox
Data: 2014-11-24 16:37:57
Aš apie ką ir šneku, visi gamintojai turi savo unikalias f-jas, garsius
šūkius ir daug teksto, o vartotojai savo akis ir ausis. Galima tris dienas
kabint įvairius makaronus, bet užtenka nueit į kokį šopą ir visus juos
palyginti, o tada tik du variantai - arba pasitiki savo akim arba spjauni į
viską ir pasitiki makaronais, nes gi egspertai sako, o jie meluot negali.
Vat ir viskas. Šiaip prieš panasą nieko neturiu, va duonkepę turiu namie,
tikrai nebloga.