Tema: Re: Nusipirkau teliką, kas toliau?
Autorius: Caponi
Data: 2014-11-24 16:13:05
news:m4v4g4$3p6$1@trimpas.omnitel.net...
On 2014-11-24 01:19, amenox wrote:

> Taip pat ir su TV, SMART ir suteikia tam TV ar
> tiesiog monitoriui patogiai pasiekti turinį.

>  Kol ten sumaigysi visais dviem pridėtais pultais visus tuos apsus, kol
> jie pasileis, tai androidiniu tabletu ar smartfonu jau būsi pokalbį
> pabaigęs ir krapštysi nosį. Va, toks ten tas ir patogumas...

O jei koja skauda, ar siaip is po kaldros list nesinori, o telefonas kitam
kambario gale? :-)

> Kas per mada siūlyt tuos
> media boxus, kodėl nusipirkus TV dar reikia ieškoti ir jungti kažką prie
> jo papildomai?

> Todėl, jog teliko SMART grotuvo funkcijos ne iš tolo neprilygsta media
> grotuvui. Manau, pakankama priežastis.

Kievienam savo. Man per akis to ka siulo elementoriskas Samsung grotuvas is
USB flashkiu.

> Apie gykus kita šneka, jei jiems patinka apsikarstyt dėžutėm ir laidais
> valio, vėliavą jiems į rankas, tada dar ir tunerį jiems ištraukt reiktų,
> tegu komplektuojasi viską patys. :)

> Tiuneris telike priklauso kaip neatsiejama jo dalis, nes jį ištraukus, tai
> jau būtų ne telikas.

Juk is esmes diskusija apie IPTV, kaip TV signalo perdavimo standarta ir jo
atkurimo galimybes. Kadangi jos slepiasi tarp SMART funkciju, tai apie ji ir
nukrypo kalba, bet jei atsirastu uzrasas IPTV prie visu DVB-T, T2, C, tai
galetumem sneket kaip apie vieno is "tiuneriu" buvima/nebuvima.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/