Tema: Re: Nusipirkau teliką, kas toliau?
Autorius: Caponi
Data: 2014-11-23 17:03:57
Kiekvienam savo, bet siuo atveju mintis ne apie kazkokius distancinius ar
rekavimus, o apie siandien jau standartu tampanti viena is TV signalo
perdavimo budu - IPTV
Pries 10 metu nesusipratimu butu buves telikas, kuris neturetu analoginio
kabelinio diapazono, pries kokiu 5 metus - neturintis DVB-T ar DVB-C,
siandien taip pat ne visai normaliai atrodo nesugebejimas priimt IPTV -
taip, ne visiem to reikia ir viskas OK, jei kazkas renkasi telika be tos
galimybes vardan kitu, jam aktualesniu privalumu, bet issidirbinet ir rekt,
kad reikalavimas IPTV siandien yra durnas igeidis niekaip nesuderinamas su
tikro TV koncepcija yra mazu maziausiai kvaila.

O ismaniemas saldytuvams laikas irgi ateis ir pats jais issisiepes naudosies
(nu arba tavo vaikai, nezinau kiek gyvent ruosiesi :-))

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/