Tema: Re: plazmą vėl uždraus
Autorius: S54
Data: 2014-11-24 12:54:44
man tai juokingi automatiniai "espress aparatai", kurie "espresso" gamybos
proceso pradzioje ir pabaigoje pila i puoduka tiesiog vandeni :-)
Nei vienas automatas nepritaikys sumalimo smulkumo, suspaudimo filtre  ir
kavos  kiekio kad gauti gera skoni, todel net ir nebando gaminti tikra
espresso.

On 2014-11-22 15:36, cooleris wrote:
> O tai ka gamina aparatai kur imetus kapeika isduoda podeli birzgalo?
> Skirtumas tarp ju aisku didelis bet fgal buna ir geresniu
> O statoiluose ka duoda?

Iš esmės, tie visi automatai, espresso gamybo požiūriu, yra agregatai,
kurie nors ir naudoja teisingą gamybos metodą, bet visiškai neišlaiko
teisingų gamybos parametrų. Neteisingai sumala pupeles, neteisingo
dydžio ir tankumo filtrai, netikslus slėgis, kas finale lemia, jog tau
"espresso" išpučiamas į puodelį per 5-10s. (o kartasi dar greičiau :)),
kai realiai turėtų gaminti bent minimų minimum 21s. Finale, geriamas ne
espresso, ar labai prastas espresso, net nežinau kaip pavadint :)

Kai pirmą sykį gamini espresso iš naujos rūšies pupelių, dažnai
nepavyksta nuspėt sumalimo rūpumo ir kartais taip ir gaunasi, jog tau
išvarva visas espresso vandens kiekis per 10-15s.. Barista tokius
pirmuosius puodelius tiesiog išpila velniop ir sukalibruoja girninį
malimo malūnėlį naujai pupelių rūšiai.