Tema: Re: plazmą vėl uždraus
Autorius: ZzZz
Data: 2014-11-21 00:01:29
ne, 15 bar sudaro pompa, vandens pletimasis ne prie ko.
garai ne prie ko ruosiant kava.
garai naudojami pienui plakti ar (reciau)puodukui pasildyti.
buitiniam aparate persijungia kavos vandens ir garu rezimas, profesionalus
turi atskira boileri garui.

"monaxas"  wrote in message news:m4lbdn$5q5$1@trimpas.omnitel.net...

Nelabai jis - uždaras, pompikė pumpuoja vandenuką, ten jį kaitina, anas
plečiasi, susidaro mistiniai 15 bar, kiek pabėga garais daryt kavos, tiek
pompikė dapumpuoja. Kur ten kaitint daugiau nei reik kavai paruošt -
neįsivaizduoju.