Tema: Re: plazmą vėl uždraus
Autorius: ZzZz
Data: 2014-11-20 23:59:01
ne, yra du variantai -
1) bronzinis (paprastai) indas, viduj kaitinimo elementas (tenas, spirale).
Vanduo kaista pries ruosiant kava.
2) aliuminis blokas su uzlietais kaitinimo elementais, siauras kanalas
vandeniui (zigzago/spirales formos). Vanduo kaitinamas ruosimo metu,
prabegdamas

"Kesha"  wrote in message news:m4lb3c$5js$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip pavadinsi, nesugadinsi, visi jūs teisūs :)
uždaras indas, vidui kaitinimo elementas :)