Tema: Re: plazmą vėl uždraus
Autorius: S54
Data: 2014-11-20 19:33:00
nu yra taupiu zmoniu, kur kad be reikalo nesildyt didelio kiekio, pila i
virduli tik puoduka vandens, jei reikia butent 1 puoduko. Menzureliu tam
nereikia, tai gan paprasta - prisileisti is ciaupo  puoduka ir ji supilti i
virduli. Ir virdulio nesiot po virtuve nereikia.

Papildomas bonusas - vyrdulys lieka tuscias ir maziau auga kalkes.

"Kesha"  wrote in message news:m4kpk7$p36$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai čia reikia vartotojų įpročius keisti, o ne virdulių galingumą
> riboti. Šiaip aš dar nesu sutikęs žmogaus, kuris matuotų tuos minimalius
> kiekius virdulyje, kaip taisyklė pripila virdulyn "pakankamai" vandens
> ir verda. Ir dzin ar ten 1kW ar 3kW virdulys.

Ir teisingai daro, dar blia su menzūrėle skaičiuoti, kiek vandens
virti...
aš tai pilna virdulį užvirinu net po kelis kartus, nes užmirštu, kad
reikia arbatos pasidaryti.