Tema: Re: plazmą vėl uždraus
Autorius: Bronco
Data: 2014-11-20 21:30:56
On 2014-11-20 17:45, monaxas wrote:
> Leiskite nedrąsiai įsiterpti, nenoriu pasirodyti nemandagus, bet, tamsta, esate neteisus.
>
> Totaliai.

Ir prie kokio žodžio dabar prisikabinai? Gal "boileris"? Automatiniuose
esspresso kavos aparatuose yra talpa, į kurią užpumpuojamas ir
kaitinamas vanduo, o tą talpą aš vadinu "boileriu". jei ją esi linkęs
vadinti kažkokiu kitokiu žodžiu, tai vadink į sveikatą, bet ji yra
konstrukcinė tokių aparatų savybė.

O jei netyčia teigi, jog tokia konstrukcija nebūdinga automatiniams (ir
ne tik) espresso aparatams (su mygtuko paspaudimu), tai žinok pats
klysti Totaliai.