Tema: Re: Slidinėjimas. Draudimas. Alkoholis.
Autorius: donald
Data: 2018-01-03 00:26:44
Buvau Bukovel'yje pernai gruodžio gale. Kurortas neukrainietiško lygio.
Keltuvai austriški, keturvietės kėdutės, bet be gaubtų. Trasos su sniego
patrankomis, išlygintos kaip priklauso. Žodžiu slidinėjimo kokybė gera.
Bet. Trasų mažai ir jos trumpos, kalnai neaukšti. Aukščiausias taškas
~1300m virš jūros lygio. Aukščių skirtumas, turbūt, koks 500m.
Pavalgyti ant kalno nebrangu, panašiai kaip Lietuvoj, sakyčiau.
Miestelyje pigiau. Parduotuvėse alkoholis galima sakyti veltui.
Gyvenimas jeigu prie pat trasų kainos didelės, jei toliau, tada pigu.
Mes gyvenome pas šiek tiek pažįstamą ukrainietį, bet už ~20km nuo trasų,
tai nakvynė kainavo 3,7 EUR žmogui ir dar 3,7 EUR mokėjome už pusryčius
su vakariene. Bet važinėti kas dieną toli.