Tema: Re: Slidinėjimas. Draudimas. Alkoholis.
Autorius: paulius_cliff
Data: 2017-11-13 18:01:45
as nekalbu apie kreditines korteles draudima.

"solara"  wrote in message news:ouc8f3$s0g$1@trimpas.omnitel.net...

bet kreditinės kortelės draudimu, kuris galioja tik įrodant, jog 50%
apmokėjai kelionės išlaidų - swed visiškai nusigrybavo..

Pernai važiavom didesne kompanija, aš užsakinėjau būstus, mokėjau avansus,
likusią sumą šeimininkams sumokėjome grynais ,
kurą pylėmės irgi iš vienos kortelės  -
nežinau, ką man VMI pasakytų, jei visi 15 žmonių sumestų man dabar į
sąskaitą po 50% kelionės išlaidų...

"paulius_cliff"  wrote in message news:oubtca$i15$1@trimpas.omnitel.net...

nedraudiminiai slidinejant ne trasose,. siap as draudziuosi swedbank, ten
yra padidintos rizikos, ne reklama bet salygos tikrai geros.