Tema: Re: SlidinÄ—jimas. Draudimas. Alkoholis.
Autorius: fenix@h
Data: 2017-12-12 16:48:02
tai gryzkim prie temos: niekas nebuvo tavo aprasytu atveju is karto
labai aisku ir trivialu. netgi - didelis atsisiktinumo ir sekmes
faktorius. o as tokios mazyyyyytes smulkmeneles klausiu, iki kiek galiu
gerti, nes pasiimti antra paskola butui uz kokia nors rankos operacija
neaiskioj vietoj nesinori.