Tema: Re: Slidinėjimas. Draudimas. Alkoholis.
Autorius: solara
Data: 2017-12-12 15:12:16
aš negaliu atsakyti kaip veikia bet kokiu atveju.
bet konkrečiai ją - nuskraidino, operavo, tikrai pati iš anksto nieko niekam
nemokėjo.

Kai atsigavo, tik po to aiškinosi (pati tiksliai nežinojo) , kaip ten su
draudimu bus. Buvo iškilęs pavojus kad pačiai bent dalinai teks susimokėti.

pobjauris rankos lūžis , su paskraidymu, operacija - 50K eurų sąskaita
parėjo.  Krito Ischgle. Bet Šveicarijos kalno pusėje, tai nuskraidino į
Šveicariją.

Tiesa, ji turėjo šveicarišką darbo sutartį. Tai gal čia buvo lemiama
aplinkybė. Manau paklausė, ar dirba ir kur. Jei taip turisto lituano
papultų - nžn :)

"fenix@h"  wrote in message news:p0ojo9$t13$1@trimpas.omnitel.net...

2017.12.12 14:49, solara rašė:
> aš irgi galvoju kad med.įstaiga suinteresuota, jog paciento draudimas
> galiotų - kam jiems papildomi rūpesčiai tampantis su žmogum ir bandant
> iš jo išsimušti pinigus, jei draudimas pasiųs?
>
> Sesę skraidino helikopteriu, tai tikrai nedavė pūsti prieš tai :) Po to
> irgi (nebent analizus pasidarė iš kraujo, nes operaciją darė)

o tai kaip viskas veikia? jeigu istaiga privati - susimoki pats, tada
kariauji su draudimu, ar kazkaip kitaip?