Tema: Re: Slidinėjimas. Draudimas. Alkoholis.
Autorius: marukas
Data: 2017-12-11 09:57:25
Turėjau draudiminį įvykį - traumą kalnuose. Alaus tai tikrai buvau per
pietus išgėręs vieną, na ir iš po vakar gal dar ko ten buvo truputis likę.
Na, bet aš pats važiavau į medpunktą, ne su helikopteriu vežė. O vietoje
niekas ten nesigilino, aišku jei būčiau svyravęs, gal būtų ir davę pūsti,
nežinau. Bet ten vietoje tai jie suinteresuoti, kad būtų kuo sklandesnis
apmokėjimas, tai gal patys sau nekomplikuotų gyvenimo. Su SEB Visa kreditine
viskas buvo OK. Nors kaip ten būna, kuomet kviečia rogutes ar malūnsparnį
tai nežinau ir nenoriu žinot... tuk tuk tuk :)

"Lapinas"  wrote in message news:ou668t$ed3$1@trimpas.omnitel.net...

Vienas pažįstamas porino, kad įvykus nelaimingam atsitikimui duoda pūst į
alkotesterį ir jei būna promilių gaunasi nedraudiminis įvykis. Kiek tame yra
tiesos?
Bandžiau LD draudimo taisykles skaityt, tai ten nedraudiminis yra
apsinuodijimas alkoholiu, o pie neblaivumą nieko nėra.
Nors... Tose pačiose taisyklėse (jos pateikiamos perkant draudimą internetu
ir pažymint "Žiemos sportas") slidinėjimas ir snuobordinimas patys iš savęs
yra nedraudiminiai.

Kažko parinuos. Aišku girtas neslidinėsiu, bet bariukuose karšto vyno ar
viskio taurės norėsis.